Sklep

Internetowy

Reklamacje

Wszelkie sprawy związane z wydawaniem nowych kart, a także z obsługą reklamacji Jaworznickiej Karty Miejskiej załatwić można z wykorzystaniem dedykowanego adresu e-mail: reklamacje@pkm.jaworzno.pl

Zachęcamy do zdalnego załatwiania wszelkich formalności. Osobista wizyta w siedzibie PKM nie jest konieczna. Prosimy o opisanie problemu, a w informacji zwrotnej przekażemy Państwu sposób jego rozwiązania.

W sprawach wymagających kontaktu osobistego zapraszamy do Centrum Obsługi Klienta. Biuro znajduje się w budynku Stacji Kontroli Pojazdów PKM przy ul. Krakowska 9 (tuż obok przystanku KRAKOWSKA PĘTLA w kierunku centrum miasta).

Godziny pracy biura:

PONIEDZIAŁEK: 7:00 – 15:00
WTOREK: 8:00 – 16:00
ŚRODA: 8:00 – 16:00
CZWARTEK: 9:00 – 17:00
PIĄTEK: 7:00 – 15:00

Kontakt telefoniczny: 32-753-55-47

<